DE GASTRONOOM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1145 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Gastronoom. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 18:33 Was heerlijk! Bedankt!
25 jun 2026 om 9:50 Was lekker en snel geleverd.
24 mei 2026 om 18:26 Op tijd, vers, warm. Helemaal goed. Tot de volgende keer!
4 mei 2026 om 22:44 Hele lekkere kipdöner kapsalon
3 mei 2026 om 18:23 bestelling ging snel en was goed.
30 apr 2026 om 7:29 Goede tent en ik ben daar al klant sinds voordat ik een baard in de keel kreeg, dus zo'n vijfendertig jaar. Napolitana pizza smaakt goed heet maar koud merk je dat de Anjovis botjes behoorlijk venijnig zijn. Niet hun schuld maar wel een let op moment
20 apr 2026 om 19:38 Het was Heerlijk
16 apr 2026 om 19:56 Het was heerlijk
9 apr 2026 om 20:17 Het eten was nog lekker warm en de bezorger superaardig! Heel fijn en vlot verlopen allemaal!
13 mrt 2026 om 21:13 Lekker eten , snelle bezorging. Altijd warm bij aankomtst. En hele vriendelijke en lieve mensen! Goede prijs! Zeker een aanrader. Bedankt weer
23 feb 2026 om 23:16 snel bezorgd
18 jan 2026 om 8:18 I got stomach pain after having a kip doner kebab, awful